Osteopathie bij baby’s

Huilbaby’s, darmkrampjes, onrustige baby’s, overstrekken, slik- of spuugprobl., reflux, obstipatie

Kiss en Kiddsyndroom, scheefhoofdje, alleen naar rechts of links kijken of scheef liggen, , stijf nekje,

niet kunnen omrollen, klachten na een tang of vacuum bevalling, klachten na omstrengeling navelsnoer,

meer info.

Osteopathie bij kinderen

Onrustige kinderen, motorische achterstand, leer en gedragsstoornissen, klachten na door gemaakte blessures, oorpijn, hoofdpijn, onverklaarbare buikpijn, obstipatie, concentratie problemen, terugkerende bijholte of oorontstekingen, pijn na operatie blinde darm  enz..

Osteopathie bij volwassenen

Hoofdpijn, kaak klachten, nek en rug problemen, Whiplash, uit stralende pijn in armen of benen, burn-out, algehele onrust, onrustige benen, buikpijnen, liesklachten, Carpaal Tunnel Syndroom, ademhalingsproblemen, pijn of trekken op de borst, obstipatie, pijn na operatie (buik / borstkas / hoofd)  , menstruatiestoornis, bekken klachten, enz..

Osteopathie bij sporters

Schouder klachten,Tennisarm, Golf-arm,  RSI, polsproblemen, (Jumpers) knie en liesklachten, hielklachten, rugproblemen, blijvende klachten na een blessure, verstuiking, zweepslag kuitspier, preventie enz..

Doelgroep

Veel mensen met chronische rug- of nekpijn hebben baat bij behandeling door een osteopaat. Maar de lijst

van klachten waarbij een osteopaat kan helpen is nog veel langer. Ook bij bijvoorbeeld migraine, whiplash,

buikpijn, slechte darmwerking kan behandeling door een osteopaat zinvol zijn. Ook is het belangrijk om te

weten dat osteopathie uitkomst kan bieden bij huilbaby’s. Het is onmogelijk een lijst te maken van alle

klachten waarmee u bij een osteopaat terecht kunt. Hieronder vindt u een lijst van de klachten die

osteopaten het meest tegenkomen. Staat uw klacht er niet bij, aarzel dan niet contact op te nemen en vraag

of we iets voor u kunnen betekenen.

Osteopathie: een filosofie en handwerk om gezondheid te bewaren
Home Onderzoek Behandeling Nieuws/Kosten Doelgroep Contact

Axel Deunk D.O.-MRO
Doelgroep Osteopathie en basketbal Osteopathie en waterpolo Osteopathie en turnen Osteopathie en schermen Osteopathie en judo, vechtsport Osteopathie en schaatsen Osteopathie en skate board Osteopathie en fietscross